onsdag 9. juli 2008

Puma sko og H2O Jakke <3

Jeg fikk Rosa og hvite Puma sko og Rosa og hvit H2O jakke av mamma og pappa i går <3
+ Capri - sone ogLitt godis <3
Heldiggris jeg er <3

Idag har jeg ikkegjort stort..Henta pakka mii da ;p Med Manikyr sett og Regnjakke ;D Ble kjempe fornøyd ;D Ellers har jeg Vært hjemme å kjedet meg til klokka 20.30 ;D for da skulle jeg og Veronica Gå tur ;p
Vi gikk til Esso å der kjøpte vi oss littt ;p Så satt vi å snakka å snakka til vi gikk hjem ;p Var hjemme ved 22.00 tiden.. DA måtte jeg rydde rommet.. Å jeg er enda ikke helt ferdig ;p Såå jeg må nok gjøre meg ferdig etter at jeg har skrevet det her... xD Har vel ikke så mye åå sii ;p Joda ;D Bjørn Joachim Er Værdens Snilleste Bare fordi Han er det <3 Kjempe Glad I Deg <3

Regnjakka <3

Manikyr/pedikyr sette <3

Skoene <3

Jakka <3

Ingen kommentarer: