mandag 7. juli 2008

Om dagen i dag ;D

Idag har mamma og pappa vært i Sverige ;p
Eller de er der enda ;p
De dro ved 14.00 tiden ;D Egebtlig litt digg ;D
Men Broren min, Thomas Har jo vært hjemme ;d
Men, Greit nok ;D Han var oppe å spiste med meg og Martin(Søskenbarn) og sovna litt på sofaen ;D Såå.. Kan vel si at jeg har vært litt alene hjemme i dag ;p
Jeg hadde fått noen oppgaver fra mamma ogsåå xD
jeg skulle sette på 3 vaskemaskiner og rydde rommet ;p
Hittil har jeg bare satt på 2 vaskemaskiner ;p
+ at jeg må legge sammen alle klærne da ;p men det tar jeg til slutt ;p
Skal ned nå for å sette på en siste vaskemaskin ;p

Jeg har også vært hos Veronica, Bestevennen min... <3
Der klypte jeg meg i tuppa og klyppte det opp :)
Så Skjedde det noe mellom meg og Veronica som jeg ikke vil snakke om :(
men det fiksa seg til slutt ;D
Bare en liten missforståelse :) Ingen krangel ;P
Fordi jeg og Veronica kan være uenige ;p Men ALDRI krangler vii ;D
Hmm,, Nå gleder meg til Mamma og Pappa kommer hjem ;D
Fordi mamma sa at det var masse billige klær der ;P
Håper hun har kjøpt litt av hvert til meg ;D
Nattii <3

Ingen kommentarer: