fredag 18. juli 2008

Long time Ago ;D

Uff, Lenge siden jeg har skrevet her nåå xD Innen den tid har jeg gjort masse rare funting ;D <3 hmm, Jeg har feks vært på Camping med Veronica ;D <3
Eller, hun var med meg <3 Å det var kjempe fun <3 Vi gjorde massemasse <3 feks så gikk vi mange turer ;D Den ene turen skulle vi på do xD å da vi så at det var noen husker like ved en fotbalbane som hadde 2 gutter sparkene en ball på seg så gikk vi bort til huskene <3 Der satt vi å snakka dilldall.. Foresten så var guttene utrolig dårlige i fotball.. xD Senere på natta , så skulle vi på do.. Klokka var 2 og det var INGEN ute :( Når vi gikk forbi fotballbanen så tenkte jeg å ta bilde av den ;pp å på bilde kom det noe hvitt tåkete greier xD ( BILDE ) Å til Veronica, sa jeg at det var ett spørkelse. Å når vi gikk hjem igjen til Vogna så sa jeg mye Bullshit om spøkelser osv. Å da vi kom til camping vogna sa jeg at jeg fikk frysninger like etter at bilde ble tatt xD Veronica ble pissredd xD Å mens hun sa : "Herregud, tenk at vi har stått FaceToFace med ett spøkelse da. " Så får henne en meld av meg der det står : " Alt var bare kødd " hahaha xD Da ble henne sur da xD Å dagen etter så dro vi til dokka kjøpesenter ;p å inne på elkjøp så skulle vi skjekke noen bærbar pc'er ;D å på dem var det cam ;D så vi laga noen videoer der ;D Tihii ;D så alle DOKKA FOLK <3 Se på den Pc'n som er innerst mot veggen ;D Så dro vi hjem ;D

Veronica <3 Oss begge <3 Spøkelse xD
Hjemtur!

Senere på kvelden samme dag så skulle Lava ha fest ;D Vegard, Lava, Heidi, Ingebjørg og Meg skulle overnatte ;p Tihii ;D Veronica kunne ikke fordi hun skulle på Jobb dagen etter ;p Men, Ca til klokka 00.00 så var vi på ballbingen med Veronica, Bj, Espen og Eskil ;p Tihii ;D <3 Når vi kom hjem til Lava spiste vi pizza ;D Også dreiv vi å snakka med en fyr på msn xD ++ :pp På morningens en tid spiste de andre frokost. men jeg var ikke sulten xD BTW; Vi døgna ;p eller, Vegard sovna ved 6 tiden å stod opp ved 10 tiden xD Ingebjørg sovna ved 10 tiden og stod opp ved 2 tiden xD Å jeg og Heidi sovna ved 10 tiden og Vegard vekte oss etter 10 min med søvn xD Hahah xD Så spiste vi Middag ;D Pizza da ogsåå <3 Så måtte jeg dra hjem ;D å da dro di andre hjem litt etter meg ;p Tihii ;D Utrolig moro var det ;D

Ingen kommentarer: